Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zítková, Petra (Dissertant)
Other Authors: Ševčíková, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 65 s.

Cover

LEADER 01391ntm a22003617u 4500
001 zp6734
041 |a cze 
100 1 |a Zítková, Petra  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati 
246 |a The analysis of public relations as a part of marketing communication in The Thomas Bata foundation 
260 |c 2007 
300 |a 65 s. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a neziskový sektor 
653 |a nezisková organizace 
653 |a nadace 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a public relations 
653 |a nonprofit sector 
653 |a nonprofit copany 
653 |a foundation 
653 |a marketing communication 
653 |a public 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Ševčíková, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2875  |y Plný text v Digitální knihovně UTB