Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Halíčková, Hana (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
B2B
Physical Description: 67 s., 10 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01599ntm a22004337u 4500
001 zp6733
041 |a cze 
100 1 |a Halíčková, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Veletrh jako nástroj marketingové komunikace ve firmě Dotex spol. s r. o. Nový Jičín 
246 |a Trade fair as a implement of marketing communication in the company Dotex Nový Jičín Ltd. 
260 |c 2007 
300 |a 67 s., 10 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a veletrh 
653 |a výstava 
653 |a individuální přístup 
653 |a B2B 
653 |a propagační tiskoviny 
653 |a osobní prodej 
653 |a podpora prodeje 
653 |a marketing communication 
653 |a trade fair 
653 |a exposition 
653 |a individualization 
653 |a B2B 
653 |a promotion ar-ticles 
653 |a personal selling 
653 |a sales promotions 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2936  |y Plný text v Digitální knihovně UTB