Marketingové řízení v Pivovaru ZUBR a.s. jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Králová, Kateřina (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 72 s. , 2 s. obr. příloh

Cover

LEADER 01615ntm a22004097u 4500
001 zp6731
041 |a cze 
100 1 |a Králová, Kateřina  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové řízení v Pivovaru ZUBR a.s. jako jedna z podmínek konkurenceschopnosti 
246 |a Marketing management in brewery ZUBR, Inc. as one of the conditions of the competitiveness 
260 |c 2007 
300 |a 72 s. , 2 s. obr. příloh 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 18.05.2012 
653 |a marketing 
653 |a marketingové řízení 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a Porterův model pěti konkurenčních sil 
653 |a marketingový mix 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a marketing 
653 |a marketing management 
653 |a The SWOT analysis 
653 |a The PEST analysis 
653 |a The Porter analysis 
653 |a marketing mix 
653 |a competitiveness 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2719  |y Plný text v Digitální knihovně UTB