Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Šišák, Jakub (Dissertant)
Other Authors: Dlabaja, Štěpán (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
hra
Physical Description: 60 s. (72 632 znaků)

Cover

LEADER 01346ntm a22003857u 4500
001 zp66925
041 |a cze 
100 1 |a Šišák, Jakub  |4 dis 
245 1 0 |a Vývoj AR hry kombinující fyzické a virtuální prvky v enginu Unity 
246 |a Development of an AR Game Combining Physical and Virtual Elements in the Unity Engine 
260 |c 2024 
300 |a 60 s. (72 632 znaků) 
500 |a Studijní obor: Softwarové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Software Engineering 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Unity 
653 |a rozšířená 
653 |a realita 
653 |a hra 
653 |a marker 
653 |a Android 
653 |a Unity 
653 |a augmented 
653 |a reality 
653 |a game 
653 |a marker 
653 |a Android 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Dlabaja, Štěpán  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56267  |y Plný text v Digitální knihovně UTB