|
|
|
|
LEADER |
01381ntm a22003857u 4500 |
001 |
zp66918 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Záruba, Lukáš
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her
|
246 |
|
|
|a Artificial Intelligence Methods for Solving Popular Mobile Games
|
260 |
|
|
|c 2024
|
300 |
|
|
|a 96 s.
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Softwarové inženýrství
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Software Engineering
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Umělá inteligence
|
653 |
|
|
|a mobilní hry
|
653 |
|
|
|a NEAT algoritmus
|
653 |
|
|
|a Q-learning
|
653 |
|
|
|a Flappy Bird
|
653 |
|
|
|a Snake
|
653 |
|
|
|a Artificial intelligence
|
653 |
|
|
|a mobile games
|
653 |
|
|
|a NEAT algorithm
|
653 |
|
|
|a Q-learning
|
653 |
|
|
|a Flappy Bird
|
653 |
|
|
|a Snake
|
655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
700 |
1 |
|
|a Viktorin, Adam
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/54975
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|