Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Záruba, Lukáš (Dissertant)
Other Authors: Viktorin, Adam (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 96 s.

Cover

LEADER 01381ntm a22003857u 4500
001 zp66918
041 |a cze 
100 1 |a Záruba, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Využití metod umělé inteligence pro řešení populárních mobilních her 
246 |a Artificial Intelligence Methods for Solving Popular Mobile Games 
260 |c 2024 
300 |a 96 s. 
500 |a Studijní obor: Softwarové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Software Engineering 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a Umělá inteligence 
653 |a mobilní hry 
653 |a NEAT algoritmus 
653 |a Q-learning 
653 |a Flappy Bird 
653 |a Snake 
653 |a Artificial intelligence 
653 |a mobile games 
653 |a NEAT algorithm 
653 |a Q-learning 
653 |a Flappy Bird 
653 |a Snake 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Viktorin, Adam  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54975  |y Plný text v Digitální knihovně UTB