Vytvoření umělé inteligence pro mobilní hru pomocí Unity ML-Agents Toolkit

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Burda, Jiří (Dissertant)
Other Authors: Vogeltanz, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 77 s.

Cover

LEADER 01496ntm a22004097u 4500
001 zp66914
041 |a cze 
100 1 |a Burda, Jiří  |4 dis 
245 1 0 |a Vytvoření umělé inteligence pro mobilní hru pomocí Unity ML-Agents Toolkit 
246 |a Artificial Intelligence for a Mobile Game Created Using the Unity ML-Agents Toolkit 
260 |c 2024 
300 |a 77 s. 
500 |a Studijní obor: Softwarové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Software Engineering 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a umělá inteligence 
653 |a strojové učení 
653 |a posilované učení 
653 |a vývoj her 
653 |a mobilní hry 
653 |a trénování AI 
653 |a agent 
653 |a artificial intelligence 
653 |a machine learning 
653 |a reinforcement learning 
653 |a game develop-ment 
653 |a mobile games 
653 |a training of AI 
653 |a agent 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Vogeltanz, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55354  |y Plný text v Digitální knihovně UTB