Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lukáš, Ondřej (Dissertant)
Other Authors: Gazdoš, František (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 79 s. (91 927 znaků)

Cover

LEADER 01362ntm a22003857u 4500
001 zp66834
041 |a cze 
100 1 |a Lukáš, Ondřej  |4 dis 
245 1 0 |a Implementace deskové hry s prvky UI v jazyce Python 
246 |a Board Game Implementation with AI Elements in Python 
260 |c 2024 
300 |a 79 s. (91 927 znaků) 
500 |a Studijní obor: Softwarové inženýrství 
500 |a Studijní obor: Software Engineering 
500 |a Ústav: Ústav informatiky a umělé inteligence 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics 
506 |a Bez omezení 
653 |a umělá inteligence 
653 |a desková hra 
653 |a Mnutová Říše 
653 |a Python 
653 |a Pygame 
653 |a Monte Carlo 
653 |a artificial intelligence 
653 |a board game 
653 |a Eight Minute Empire 
653 |a Python 
653 |a Pygame 
653 |a Monte Carlo 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gazdoš, František  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/55515  |y Plný text v Digitální knihovně UTB