|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp6681 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Kopřivová, Eva
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Žáci se specifickou poruchou učení a práce učitele s těmito žáky na prvním stupni základní školy
|
| 246 |
|
|
|a The pupils with specific learning disabilities and focuses on the teachers who work with these pupils at the first degree of the primary school
|
| 260 |
|
|
|c 2007
|
| 300 |
|
|
|a 53 s., 6 s. obr. příloh.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Social pedagogy
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a specifické poruchy učení
|
| 653 |
|
|
|a dyslexie
|
| 653 |
|
|
|a dysgrafie
|
| 653 |
|
|
|a dyskalkulie
|
| 653 |
|
|
|a dysortografie
|
| 653 |
|
|
|a dyspraxie
|
| 653 |
|
|
|a dysmúzie
|
| 653 |
|
|
|a dyspinxie
|
| 653 |
|
|
|a lehká mozková dysfunkce
|
| 653 |
|
|
|a individuální vzdělávací plán
|
| 653 |
|
|
|a reedukace
|
| 653 |
|
|
|a diagnostika
|
| 653 |
|
|
|a dotazník
|
| 653 |
|
|
|a Key words: Specific learning
|
| 653 |
|
|
|a disabilities
|
| 653 |
|
|
|a dyslexia
|
| 653 |
|
|
|a dysgraphia
|
| 653 |
|
|
|a dyscalculia
|
| 653 |
|
|
|a dysorthographia
|
| 653 |
|
|
|a dyspraxia
|
| 653 |
|
|
|a dysmusia
|
| 653 |
|
|
|a dyspinxia
|
| 653 |
|
|
|a light brain dysfunction
|
| 653 |
|
|
|a individual educational plan
|
| 653 |
|
|
|a re-education
|
| 653 |
|
|
|a diagnostics
|
| 653 |
|
|
|a questionnaire
|
| 655 |
|
4 |
|a bakalářská práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Celá, Jarmila
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/2489
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|