Tvorba business modelu nového podniku v oblasti výroby a distribuce lokálních potravin

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Waloszek, Václav (Dissertant)
Other Authors Knápková, Adriana (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2024
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description135 s. (246 125 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp66741
041 |a cze 
100 1 |a Waloszek, Václav  |4 dis 
245 1 0 |a Tvorba business modelu nového podniku v oblasti výroby a distribuce lokálních potravin 
246 |a Creation of a Business Model of a New Company in the Sector of Production and Distribution of Local Food Products 
260 |c 2024 
300 |a 135 s. (246 125 znaků) 
500 |a Studijní obor: Podnikání a ekonomika podniku 
500 |a Studijní obor: Entrepreneurship and Business Administration 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a business model 
653 |a podnik 
653 |a distribuce 
653 |a lokální potraviny 
653 |a projekt 
653 |a business model 
653 |a company 
653 |a distribution 
653 |a local food products 
653 |a project 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Knápková, Adriana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54766  |y Plný text v Digitální knihovně UTB