Podporující a limitující faktory v interakci učitel a žák

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Čadová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Hrbáčková, Karla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 122 s. (262 521 znaků)

Cover

LEADER 01283ntm a22003257u 4500
001 zp66458
041 |a cze 
100 1 |a Čadová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Podporující a limitující faktory v interakci učitel a žák 
246 |a Supportive and Limiting Factors in Teacher and Student Interaction 
260 |c 2024 
300 |a 122 s. (262 521 znaků) 
500 |a Studijní obor: Sociální pedagogika 
500 |a Ústav: Ústav pedagogických věd 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities 
506 |a Bez omezení 
653 |a interakce učitel a žák 
653 |a komplementarita cílů 
653 |a třídní klima 
653 |a činitele edukačního procesu 
653 |a interaction between teacher and pupil 
653 |a complementarity of goals 
653 |a classroom climate 
653 |a factors of the educational process 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Hrbáčková, Karla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56191  |y Plný text v Digitální knihovně UTB