|
|
|
|
| LEADER |
00000ntm a22000007u 4500 |
| 001 |
zp66449 |
| 041 |
|
|
|a cze
|
| 100 |
1 |
|
|a Věrná, Tereza
|4 dis
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Význam a role sebereflexe sociálních pracovníků pro práci s uživateli v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež
|
| 246 |
|
|
|a The Importance and Role of Social Worker's Self-Reflection for Working with Users in a Low-Threshold Facility for Children and Youth
|
| 260 |
|
|
|c 2024
|
| 300 |
|
|
|a 81 s.
|
| 500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
| 500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
| 500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
| 500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
| 506 |
|
|
|a Bez omezení
|
| 653 |
|
|
|a sebereflexe
|
| 653 |
|
|
|a sebepoznání
|
| 653 |
|
|
|a syndrom vyhoření
|
| 653 |
|
|
|a sociální pracovník
|
| 653 |
|
|
|a profesní rozvoj sociálních pracovníků
|
| 653 |
|
|
|a nízkoprahové zařízení pro děti a mládež
|
| 653 |
|
|
|a kvalitativní výzkum
|
| 653 |
|
|
|a interpretativní fenomenologická analýza
|
| 653 |
|
|
|a self-reflection
|
| 653 |
|
|
|a self-knowledge
|
| 653 |
|
|
|a burnout syndrome
|
| 653 |
|
|
|a social worker
|
| 653 |
|
|
|a professional development of social workers
|
| 653 |
|
|
|a low-threshold facility for children and youth
|
| 653 |
|
|
|a qualitative research
|
| 653 |
|
|
|a interpretive phenomenological analysis
|
| 655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
| 700 |
1 |
|
|a Skarupská, Helena
|4 ths
|
| 710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
| 710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/56370
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|