|
|
|
|
LEADER |
01859ntm a22004937u 4500 |
001 |
zp66429 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Janštová, Veronika
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu
|
246 |
|
|
|a Metacognition in the Process of Solving Word Problems in Elementary School Pupils in the 'Start Together' Programme
|
260 |
|
|
|c 2024
|
300 |
|
|
|a 89 s. (154 441 znaků).
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Sociální pedagogika
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ústav pedagogických věd
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a Metakognice
|
653 |
|
|
|a on-line metakognice
|
653 |
|
|
|a off-line metakognice
|
653 |
|
|
|a matematika
|
653 |
|
|
|a predikce
|
653 |
|
|
|a sebehodnocení
|
653 |
|
|
|a řešení rutinních slovních úloh
|
653 |
|
|
|a řešení nerutinních slovních úloh
|
653 |
|
|
|a program Začít spolu
|
653 |
|
|
|a konstruktivismus
|
653 |
|
|
|a žáci mladšího školního věku
|
653 |
|
|
|a Metacognition
|
653 |
|
|
|a on-line metacognition
|
653 |
|
|
|a off-line metacognition
|
653 |
|
|
|a mathematics
|
653 |
|
|
|a prediction
|
653 |
|
|
|a self-evaluation
|
653 |
|
|
|a solving routine word mathematical problems
|
653 |
|
|
|a solving non-routine word mathematical problems
|
653 |
|
|
|a Start Together programme
|
653 |
|
|
|a constructivism
|
653 |
|
|
|a elementary school children
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Zgarbová, Petra
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/56590
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|