|
|
|
|
LEADER |
01375ntm a22003857u 4500 |
001 |
zp66180 |
041 |
|
|
|a cze
|
100 |
1 |
|
|a Hrudička, Matěj
|4 dis
|
245 |
1 |
0 |
|a Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil
|
246 |
|
|
|a The Evolution of Camera Perspective in the Resident Evil Videogame Franchise
|
260 |
|
|
|c 2024
|
300 |
|
|
|a 71 s. (108 000 znaků)
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Režie a scenáristika
|
500 |
|
|
|a Studijní obor: Directing and Screenwriting
|
500 |
|
|
|a Ústav: Ateliér Audiovize
|
500 |
|
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|
500 |
|
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|
506 |
|
|
|a Bez omezení
|
653 |
|
|
|a videohra
|
653 |
|
|
|a Resident Evil
|
653 |
|
|
|a kamera
|
653 |
|
|
|a perspektiva
|
653 |
|
|
|a survival horor
|
653 |
|
|
|a Capcom
|
653 |
|
|
|a videogame
|
653 |
|
|
|a Resident Evil
|
653 |
|
|
|a cinematography
|
653 |
|
|
|a perspective
|
653 |
|
|
|a survival horror
|
653 |
|
|
|a Capcom
|
655 |
|
4 |
|a diplomová práce
|
700 |
1 |
|
|a Gogola, Jan
|4 ths
|
710 |
2 |
|
|a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
|4 dgg
|
710 |
2 |
|
|a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications
|4 dgg
|
856 |
4 |
0 |
|u http://hdl.handle.net/10563/56390
|y Plný text v Digitální knihovně UTB
|