Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hrudička, Matěj (Dissertant)
Other Authors: Gogola, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2024
Subjects:
Physical Description: 71 s. (108 000 znaků)

Cover

LEADER 01375ntm a22003857u 4500
001 zp66180
041 |a cze 
100 1 |a Hrudička, Matěj  |4 dis 
245 1 0 |a Vývoj kamerové perspektivy ve videoherní sérii Resident Evil 
246 |a The Evolution of Camera Perspective in the Resident Evil Videogame Franchise 
260 |c 2024 
300 |a 71 s. (108 000 znaků) 
500 |a Studijní obor: Režie a scenáristika 
500 |a Studijní obor: Directing and Screenwriting 
500 |a Ústav: Ateliér Audiovize 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a videohra 
653 |a Resident Evil 
653 |a kamera 
653 |a perspektiva 
653 |a survival horor 
653 |a Capcom 
653 |a videogame 
653 |a Resident Evil 
653 |a cinematography 
653 |a perspective 
653 |a survival horror 
653 |a Capcom 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Gogola, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/56390  |y Plný text v Digitální knihovně UTB