Návrh inovace marketingové komunikace oděvního studia v oblasti udržitelné módy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Fabini, Helena (Dissertant)
Other Authors: Kramoliš, Jan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 108 s.

Cover

LEADER 01304ntm a22003377u 4500
001 zp66030
041 |a slo 
100 1 |a Fabini, Helena  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh inovace marketingové komunikace oděvního studia v oblasti udržitelné módy 
246 |a Proposal of Inovation of Marketing comunnication of a Sustainable Fashion Studio 
260 |c 2023 
300 |a 108 s. 
500 |a Studijní obor: Design management 
500 |a Studijní obor: Design Management 
500 |a Ústav: Ústav managementu a marketingu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a udržateľnosť 
653 |a marketingová komunikácia 
653 |a móda 
653 |a udržateľná móda 
653 |a sustainbility 
653 |a marketing communication 
653 |a fashion 
653 |a sustainbility fashion 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Kramoliš, Jan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54586  |y Plný text v Digitální knihovně UTB