Projekt vytvorenia marketingovej stratégie vo vybranom podniku cestovného ruchu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Nyulásziová, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Tučková, Zuzana (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
spa
Physical Description: 89 s. (126 414 znakov)

Cover

LEADER 01586ntm a22004337u 4500
001 zp65953
041 |a cze 
100 1 |a Nyulásziová, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt vytvorenia marketingovej stratégie vo vybranom podniku cestovného ruchu 
246 |a The project of creating a marketing strategy in a selected tourism business 
260 |c 2023 
300 |a 89 s. (126 414 znakov) 
500 |a Studijní obor: Podnikání ve službách cestovního ruchu 
500 |a Studijní obor: Entrepreneurship in Tourism Services 
500 |a Ústav: Ústav podnikové ekonomiky 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketingová stratégia 
653 |a marketingový mix 
653 |a cestovný ruch 
653 |a kúpeľníctvo 
653 |a SWOT analýza 
653 |a PEST analýza 
653 |a projekt 
653 |a strategické plánovanie 
653 |a marketing strategy 
653 |a marketing mix 
653 |a tourism 
653 |a spa 
653 |a SWOT analysis 
653 |a PEST analysis 
653 |a project 
653 |a strategic planning 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Tučková, Zuzana  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/54606  |y Plný text v Digitální knihovně UTB