Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Jakubová, Veronika (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
B2B
Physical Description: 96 s. (143 365 znaků)

Cover

LEADER 01424ntm a22003617u 4500
001 zp65866
041 |a cze 
100 1 |a Jakubová, Veronika  |4 dis 
245 1 0 |a Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu 
246 |a Communication Strategy for Increasing Customer Loyalty in the B2B Sector 
260 |c 2023 
300 |a 96 s. (143 365 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační strategie 
653 |a zákaznická loajalita 
653 |a spokojenost zákazníka 
653 |a vztahy se zákazníky 
653 |a B2B 
653 |a communication strategy 
653 |a customer loyalty 
653 |a customer satisfaction 
653 |a customer relationships 
653 |a B2B 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53100  |y Plný text v Digitální knihovně UTB