Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Grudzińska, Agata (Dissertant)
Other Authors Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageCzech
Published 2023
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description94 s. (152 130 znaků)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp65849
041 |a cze 
100 1 |a Grudzińska, Agata  |4 dis 
245 1 0 |a Postoje a vnímání konceptu gendered marketingu českými spotřebiteli generace Y a Z 
246 |a Attitudes and perception of the concept of gender marketing by Czech consumers of generation Y and Z 
260 |c 2023 
300 |a 94 s. (152 130 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a gender marketing 
653 |a genderově podmíněný marketing 
653 |a tržní segmentace 
653 |a gender a marketing 
653 |a růžová daň 
653 |a gender marketing 
653 |a gendered marketing 
653 |a market segmentation 
653 |a gender and marketing 
653 |a pink tax 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53097  |y Plný text v Digitální knihovně UTB