Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vencl, Kristián (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 121 s.

Cover

LEADER 01496ntm a22004097u 4500
001 zp65848
041 |a cze 
100 1 |a Vencl, Kristián  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie pro budování značky vybrané společnosti 
246 |a Marketing Strategy for Building the Brand of the Selected Company 
260 |c 2023 
300 |a 121 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a značka 
653 |a budování značky 
653 |a komunikační strategie 
653 |a brandbuilding 
653 |a HR marketing 
653 |a employer branding 
653 |a personální marketing 
653 |a brand 
653 |a brandbuilding 
653 |a communication strategy 
653 |a building a brand 
653 |a HR marketing 
653 |a employer branding 
653 |a marketing in HR 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53043  |y Plný text v Digitální knihovně UTB