Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Sammy, Olubukola Dona (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 105 s.

Cover

LEADER 01610ntm a22003857u 4500
001 zp65831
041 |a eng 
100 1 |a Sammy, Olubukola Dona  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu 
246 |a The Impact of Social Media Influencer Marketing on the Consumer Purchase Decision in Nigeria: The Cosmetics and Beauty Industry 
260 |c 2023 
300 |a 105 s. 
500 |a Studijní obor: Marketing Communication 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Influencer marketing 
653 |a chování spotřebitelů 
653 |a sociální média 
653 |a Nigérie 
653 |a kosmetický a kosmetický průmysl 
653 |a Social media influencer 
653 |a consumer purchase decision 
653 |a Influencer marketing 
653 |a consumer behavior 
653 |a social media 
653 |a Nigeria 
653 |a cosmetics and beauty industry 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53091  |y Plný text v Digitální knihovně UTB