Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Oppong, Esther Bimpongmaa (Dissertant)
Other Authors: Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: English
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 98p (129884 characters)

Cover

LEADER 01484ntm a22003617u 4500
001 zp65830
041 |a eng 
100 1 |a Oppong, Esther Bimpongmaa  |4 dis 
245 1 0 |a Povědomí o dark patterns a jejich vliv na nákupní záměry spotřebitelů v České republice 
246 |a Dark Patterns Awareness and its Influence on Consumer Purchasing Intentions in the Czech Republic 
260 |c 2023 
300 |a 98p (129884 characters) 
500 |a Studijní obor: Marketing Communication 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Dark patterns 
653 |a reference 
653 |a časovač odpočítávání 
653 |a zprávy o nízkých zásobách 
653 |a záměry nákupu online 
653 |a Dark Patterns 
653 |a Testimonials 
653 |a Countdown timer 
653 |a low stock messages 
653 |a online purchase intentions 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53007  |y Plný text v Digitální knihovně UTB