Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trávníčková, Hana (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 79 s.

Cover

LEADER 01537ntm a22004097u 4500
001 zp65821
041 |a cze 
100 1 |a Trávníčková, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Budování osobní značky seberozvojového influencera v digitálním prostředí 
246 |a Building a Personal Brand of a Self-Development Influencer in the Digital Environment 
260 |c 2023 
300 |a 79 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a osobní značka 
653 |a brand building 
653 |a influencer 
653 |a influencer marketing 
653 |a seberozvoj 
653 |a osobní rozvoj 
653 |a kvalitativní výzkum 
653 |a personal brand 
653 |a brand building 
653 |a influencer 
653 |a influencer marketing 
653 |a self-development 
653 |a personal development 
653 |a qualitative research 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52858  |y Plný text v Digitální knihovně UTB