Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Phamová Thi, Hoai Lien (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 69 s. (88 799 znaků)

Cover

LEADER 01521ntm a22003857u 4500
001 zp65799
041 |a cze 
100 1 |a Phamová Thi, Hoai Lien  |4 dis 
245 1 0 |a Vnímání problematiky fast beauty generací Z se zaměřením na online prostředí 
246 |a Perception of the Issue of Fast Beauty from the Perspective of Generation Z Focusing Mainly on Online Environment 
260 |c 2023 
300 |a 69 s. (88 799 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a fast beauty 
653 |a kosmetický marketing 
653 |a online marketing 
653 |a influencer marketing 
653 |a generace Z 
653 |a zelený marketing 
653 |a fast beauty 
653 |a beauty marketing 
653 |a online marketing 
653 |a influencer marketing 
653 |a generation Z 
653 |a green marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52850  |y Plný text v Digitální knihovně UTB