Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pavlíková, Zuzana (Dissertant)
Other Authors: Bačuvčík, Radim (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 75 s. (80 231)

Cover

LEADER 01336ntm a22003497u 4500
001 zp65798
041 |a cze 
100 1 |a Pavlíková, Zuzana  |4 dis 
245 1 0 |a Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků 
246 |a IKEA Store Design and Its Effect on Customer Purchasing Behaviour 
260 |c 2023 
300 |a 75 s. (80 231) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a potenciální zákazník 
653 |a merchandising 
653 |a design 
653 |a nákupní chování 
653 |a IKEA 
653 |a potential customer 
653 |a merchandising 
653 |a design 
653 |a shopping behaviour IKEA 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Bačuvčík, Radim  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52849  |y Plný text v Digitální knihovně UTB