Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Niepelová, Janka (Dissertant)
Other Authors Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageSlovak
Published 2023
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description54 s. (82436)

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp65791
041 |a slo 
100 1 |a Niepelová, Janka  |4 dis 
245 1 0 |a Vliv tradiční reklamy vs. doporučení influencerů na spotřebitele se zaměřením na výživové doplňky 
246 |a Impact of Traditional Advertising vs. Influencers' Recommendations Focused on Nutritional Supplements 
260 |c 2023 
300 |a 54 s. (82436) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a sociálne siete 
653 |a komunikácia 
653 |a influencer 
653 |a Instagram 
653 |a výživové doplnky 
653 |a advertisement 
653 |a social media 
653 |a communication 
653 |a influencer 
653 |a Instagram 
653 |a nutritional supplements 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52846  |y Plný text v Digitální knihovně UTB