Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Lyková, Alžběta (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 57 s. (94 928 znaků)

Cover

LEADER 01409ntm a22003617u 4500
001 zp65783
041 |a cze 
100 1 |a Lyková, Alžběta  |4 dis 
245 1 0 |a Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci 
246 |a Importance of Sales Promotion Tools in In-store Marketing Communication 
260 |c 2023 
300 |a 57 s. (94 928 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Podpora prodeje 
653 |a in-store komunikace 
653 |a retail 
653 |a POP prostředky 
653 |a nákupní chování 
653 |a Sales Promotion 
653 |a In-store Communication 
653 |a Retail 
653 |a Point Of Purchase Instruments 
653 |a Consumer Buying Behaviour 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52841  |y Plný text v Digitální knihovně UTB