Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hoza, Marek (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 69 s.

Cover

LEADER 01381ntm a22003617u 4500
001 zp65774
041 |a cze 
100 1 |a Hoza, Marek  |4 dis 
245 1 0 |a Test a implementace marketingové kampaně pro neziskovou organizaci 
246 |a Test and Implementation of a Marketing Campaign for a Non-profit Organization 
260 |c 2023 
300 |a 69 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a nezisková organizace 
653 |a marketingová kampaň 
653 |a fundraising 
653 |a podpora prodeje 
653 |a nadační fond 
653 |a non-profit organization 
653 |a marketing campaign 
653 |a fundraising 
653 |a sales promotion 
653 |a foundation 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52834  |y Plný text v Digitální knihovně UTB