Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bouška, Lukáš (Dissertant)
Other Authors: Káčerková, Eliška (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 65 s. (89 545 znaků)

Cover

LEADER 01615ntm a22004217u 4500
001 zp65756
041 |a cze 
100 1 |a Bouška, Lukáš  |4 dis 
245 1 0 |a Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech 
246 |a History and Eevelopment of Sound and Music Identity for Car Brands in TV Commercials 
260 |c 2023 
300 |a 65 s. (89 545 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a reklama 
653 |a hudba v reklamě 
653 |a brand identita 
653 |a zvuková identita 
653 |a hudební identita 
653 |a televizní reklama 
653 |a televizní spot 
653 |a Marketing communication 
653 |a music in advertising 
653 |a brand identity 
653 |a sound identity 
653 |a music identity 
653 |a television advertisement 
653 |a television spot 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Káčerková, Eliška  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52819  |y Plný text v Digitální knihovně UTB