Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Bílková, Gabriela (Dissertant)
Other Authors: Kazík, Martin (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 46 s. (74 750 znaků)

Cover

LEADER 01349ntm a22003617u 4500
001 zp65754
041 |a cze 
100 1 |a Bílková, Gabriela  |4 dis 
245 1 0 |a Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB 
246 |a Event Marketing as a Brand-building Tool for Student Union TBU 
260 |c 2023 
300 |a 46 s. (74 750 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a event marketing 
653 |a brand 
653 |a brandbuilding 
653 |a marketing 
653 |a Studentská unie UTB 
653 |a event marketing 
653 |a brand 
653 |a brandbuilding 
653 |a marketing 
653 |a Student Union of TBU 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kazík, Martin  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52817  |y Plný text v Digitální knihovně UTB