Marketing na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zajíc, Martin (Dissertant)
Other Authors: Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 43 s. (72 814 znaků)

Cover

LEADER 01425ntm a22003617u 4500
001 zp65746
041 |a cze 
100 1 |a Zajíc, Martin  |4 dis 
245 1 0 |a Marketing na sociálních sítích pro profesionální vytrvalostní běžce 
246 |a Social Media Marketing for Professional Long-Distance Athletes 
260 |c 2023 
300 |a 43 s. (72 814 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a profesionální vytrvalostní běžci 
653 |a Instagram 
653 |a sociální sítě 
653 |a sportovní marketing 
653 |a ifluencer marketing 
653 |a professional long-distance runners 
653 |a Instagram 
653 |a social media 
653 |a sport marketing 
653 |a influencer marketing 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53049  |y Plný text v Digitální knihovně UTB