Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vindiš, Daniel (Dissertant)
Other Authors: Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 56 s. (87 256 znaků)

Cover

LEADER 01290ntm a22003377u 4500
001 zp65744
041 |a cze 
100 1 |a Vindiš, Daniel  |4 dis 
245 1 0 |a Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš 
246 |a National Stereotypes in the Commercials of the Starobrno and Šariš Breweries 
260 |c 2023 
300 |a 56 s. (87 256 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a stereotyp 
653 |a nacionální stereotyp 
653 |a reklama 
653 |a pivo 
653 |a stereotype 
653 |a national stereotype 
653 |a advertising 
653 |a beer 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53048  |y Plný text v Digitální knihovně UTB