Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Procházková, Eliška (Dissertant)
Other Authors: Gamalová, Kamila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 63 s. (99 549 znaků).

Cover

LEADER 01354ntm a22003497u 4500
001 zp65736
041 |a cze 
100 1 |a Procházková, Eliška  |4 dis 
245 1 0 |a Budování osobního brandu digitálních nomádů v online prostředí 
246 |a Building the Personal Brand of Digital Nomads in the Online Environment 
260 |c 2023 
300 |a 63 s. (99 549 znaků). 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a digitální nomádství 
653 |a práce na dálku 
653 |a cestování 
653 |a osobní brand 
653 |a osobní značka 
653 |a Digital Nomadism 
653 |a Remote Work 
653 |a Travel 
653 |a Personal Brand 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Gamalová, Kamila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52941  |y Plný text v Digitální knihovně UTB