Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pospíšilová, Adéla (Dissertant)
Other Authors: Kocourek, Josef (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
TON
Physical Description: 53 s. (74 129 znaků)

Cover

LEADER 01315ntm a22003377u 4500
001 zp65735
041 |a cze 
100 1 |a Pospíšilová, Adéla  |4 dis 
245 1 0 |a Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z 
246 |a Consumer Behaviour of the Selected Segment 
260 |c 2023 
300 |a 53 s. (74 129 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Generace 
653 |a nákupní rozhodování 
653 |a nábytek 
653 |a TON 
653 |a Generation 
653 |a buying decision 
653 |a furniture 
653 |a TON 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kocourek, Josef  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53046  |y Plný text v Digitální knihovně UTB