Využití nástrojů umělé inteligence pro šíření organického obsahu v marketingové komunikaci

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Látal, Tomáš (Dissertant)
Other Authors: Göttlichová, Marcela (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
SEO
Physical Description: 60s (88 012)

Cover

LEADER 01426ntm a22003617u 4500
001 zp65726
041 |a cze 
100 1 |a Látal, Tomáš  |4 dis 
245 1 0 |a Využití nástrojů umělé inteligence pro šíření organického obsahu v marketingové komunikaci 
246 |a The use of Artificial Intelligence Tools for the Spread of Organic Content in Marketing Communication 
260 |c 2023 
300 |a 60s (88 012) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Umělá inteligence 
653 |a obsahový marketing 
653 |a digitální média 
653 |a SEO 
653 |a chat GPT 
653 |a Artificial intelligence 
653 |a content marketing 
653 |a digital media 
653 |a SEO 
653 |a chat GPT 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Göttlichová, Marcela  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52932  |y Plný text v Digitální knihovně UTB