Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hlavačková, Martina (Dissertant)
Other Authors: Kozák, Vratislav (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 82 s., 2 s. obr. příloh.

Cover

LEADER 01422ntm a22003617u 4500
001 zp6568
041 |a cze 
100 1 |a Hlavačková, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o. 
246 |a The Marketing Management as a competitive advantage of KAMEX Ltd. 
260 |c 2007 
300 |a 82 s., 2 s. obr. příloh. 
500 |a Studijní obor: Management a ekonomika 
500 |a Studijní obor: Management and economics 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Pouze v rámci univerzity 
653 |a marketing 
653 |a marketingové řízení 
653 |a marketingové plánování 
653 |a konkurenceschopnost 
653 |a konkurenční prostředí 
653 |a marketing 
653 |a marketing management 
653 |a marketing planning 
653 |a competitiveness 
653 |a competitive environment 
655 4 |a bakalářská práce 
700 1 |a Kozák, Vratislav  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/4838  |y Plný text v Digitální knihovně UTB