Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg"

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author Plyusnina, Ksenia (Dissertant)
Other Authors Štarchoň, Peter (Thesis advisor)
Format Manuscript Book
LanguageEnglish
Published 2023
Subjects
Online AccessPlný text v Digitální knihovně UTB
Physical Description141 pages

Cover

LEADER 00000ntm a22000007u 4500
001 zp65634
041 |a eng 
100 1 |a Plyusnina, Ksenia  |4 dis 
245 1 0 |a Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg" 
246 |a Image Formation of a Commercial Organization on the Example of the "Saint-Petersburg" Bank 
260 |c 2023 
300 |a 141 pages 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Marketingová komunikace 
653 |a public relations 
653 |a image 
653 |a bankovní sektor 
653 |a klient 
653 |a spotřebitel 
653 |a Marketing Communications 
653 |a Public Relations 
653 |a Image 
653 |a Banking Sector 
653 |a Client 
653 |a Consumer 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Štarchoň, Peter  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53120  |y Plný text v Digitální knihovně UTB