Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Midliková, Margaréta (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Slovak
Published: 2023
Subjects:
sex
Physical Description: 111 s. (176 457 znaků)

Cover

LEADER 01581ntm a22004097u 4500
001 zp65628
041 |a slo 
100 1 |a Midliková, Margaréta  |4 dis 
245 1 0 |a Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou 
246 |a Legal and Ethical Aspects of Advertising with Erotic Motifs - Protection of the Public from Sexist Advertising 
260 |c 2023 
300 |a 111 s. (176 457 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a reklama 
653 |a sex 
653 |a erotika 
653 |a sexistická reklama 
653 |a sexizmus 
653 |a regulácia reklamy 
653 |a ochrana pred sexistickou reklamou 
653 |a advertising 
653 |a sex 
653 |a erotica 
653 |a sexism 
653 |a sexist advertsing 
653 |a regulation of advertising 
653 |a protection against sexist advertising 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52918  |y Plný text v Digitální knihovně UTB