Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Masná, Martina (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 96 s. (164 928 znaků)

Cover

LEADER 01660ntm a22004217u 4500
001 zp65627
041 |a cze 
100 1 |a Masná, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Sociální reklamní kampaň se zaměřením na pozitivní vnímání a postoje k LGBT+ komunitě v české společnosti 
246 |a Social Advertising Campaign Focusing on Affirmative Perception and Attitudes towards LGBT+ Community in Czech Society 
260 |c 2023 
300 |a 96 s. (164 928 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a sociální marketing 
653 |a sociální reklamní kampaň 
653 |a neziskové organizace 
653 |a sociální sítě 
653 |a LGBT+ 
653 |a diskriminace 
653 |a lidská práva 
653 |a social marketing 
653 |a nonprofit marketing 
653 |a nonprofit advertising campaign 
653 |a nonprofit organisation 
653 |a social media 
653 |a LGBT+ 
653 |a discrimination 
653 |a human rights 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52917  |y Plný text v Digitální knihovně UTB