Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Karpianusová, Iva (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 88 s. (136 893)

Cover

LEADER 01648ntm a22004097u 4500
001 zp65626
041 |a cze 
100 1 |a Karpianusová, Iva  |4 dis 
245 1 0 |a Identifikace cílových skupin pro komunikaci a návrh digitální komunikační strategie firmy 
246 |a Identification of Target Groups for Communication and Proposal of Digital Communication Strategy 
260 |c 2023 
300 |a 88 s. (136 893) 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a cílové skupiny 
653 |a online marketing 
653 |a digitální komunikační strategie 
653 |a marketing na sociálních sítích 
653 |a vyhledávací reklama 
653 |a obsahová reklama 
653 |a affiliate marketing 
653 |a target groups 
653 |a online marketing 
653 |a digital communication strategy 
653 |a social media marketing 
653 |a search advertising 
653 |a content advertising 
653 |a affiliate marketing 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53039  |y Plný text v Digitální knihovně UTB