Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Zídková, Radka (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 87 s. (115 588 znaků)

Cover

LEADER 01454ntm a22003617u 4500
001 zp65619
041 |a cze 
100 1 |a Zídková, Radka  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová strategie ochotnického divadelního spolku Filosofické divadlo 
246 |a Marketing Strategy of the Amateur Theatre Association Filosofické divadlo 
260 |c 2023 
300 |a 87 s. (115 588 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a marketing umění 
653 |a marketingový mix divadel 
653 |a sociální sítě divadel 
653 |a webové stránky divadel 
653 |a Filosofické divadlo 
653 |a arts marketing 
653 |a theatre marketing mix 
653 |a theatre social networks 
653 |a theatre websites 
653 |a Philosophical Theatre 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53030  |y Plný text v Digitální knihovně UTB