Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ševčíková, Natálie (Dissertant)
Other Authors: Juříková, Martina (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 100 s.

Cover

LEADER 01377ntm a22003857u 4500
001 zp65595
041 |a cze 
100 1 |a Ševčíková, Natálie  |4 dis 
245 1 0 |a Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu 
246 |a Event Marketing as a Tool to Support University Sports 
260 |c 2023 
300 |a 100 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a Event marketing 
653 |a event 
653 |a sport 
653 |a univerzitní sport 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a student 
653 |a Event marketing 
653 |a event 
653 |a sport 
653 |a university sport 
653 |a marketing research 
653 |a student 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Juříková, Martina  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53093  |y Plný text v Digitální knihovně UTB