Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Osouch, Libor (Dissertant)
Other Authors: Stránský, Michal (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 100 s. (155 371 znaků)

Cover

LEADER 01440ntm a22003617u 4500
001 zp65588
041 |a cze 
100 1 |a Osouch, Libor  |4 dis 
245 1 0 |a Rozeznatelnost a používání neetických propagačních příspěvků na sociálních sítích 
246 |a Recognition and use of Unethical Promotional Posts on Social Media 
260 |c 2023 
300 |a 100 s. (155 371 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a etika 
653 |a etika marketingu 
653 |a reklama na sociálních sítích 
653 |a regulace reklamy 
653 |a samoregulace reklamy 
653 |a ethics 
653 |a marketing ethics 
653 |a social media advertising 
653 |a advertising regulation 
653 |a advertising self-regulation 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Stránský, Michal  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53021  |y Plný text v Digitální knihovně UTB