LEADER 02090ntm a22005897u 4500
001 zp6558
041 |a cze 
100 1 |a Školoudíková, Jana  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingové komunikace Obchodní akademie T. Bati a Vyšší odborné školy ekonomické Zlín 
246 |a The Project of marketing communication plan of The Thomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlin 
260 |c 2007 
300 |a 95 s. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 
653 |a marketing 
653 |a trh 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a propagační mix 
653 |a reklama 
653 |a PR 
653 |a osobní prodej 
653 |a podpora prodeje 
653 |a přímý marketing 
653 |a sponzoring 
653 |a plán marketingové komuni-kace 
653 |a marketingový výzkum 
653 |a škola 
653 |a komunikace školy 
653 |a školská zařízení 
653 |a image školy 
653 |a marketing 
653 |a trade 
653 |a marketing communication 
653 |a advertising 
653 |a PR 
653 |a sales promotion 
653 |a direct marketing 
653 |a marketing communication plan 
653 |a analysis of marketing communication 
653 |a school 
653 |a school communication 
653 |a school organization 
653 |a school image 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Komínková, Miroslava  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2775  |y Plný text v Digitální knihovně UTB