Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Karvanová, Anežka (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 83 s. (135 694 znaků)

Cover

LEADER 01523ntm a22003857u 4500
001 zp65571
041 |a cze 
100 1 |a Karvanová, Anežka  |4 dis 
245 1 0 |a Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí 
246 |a Emotional Appeals in Social Advertising Focused on Fight Against Domestic Violence 
260 |c 2023 
300 |a 83 s. (135 694 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a sociální marketing 
653 |a sociální reklama 
653 |a reklamní apely 
653 |a emocionální apely 
653 |a domácí násilí 
653 |a nezisková organizace 
653 |a social marketing 
653 |a social advertising 
653 |a advertising appeals 
653 |a emotional appeals 
653 |a domestic abuse 
653 |a non-profit organization 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53014  |y Plný text v Digitální knihovně UTB