Projekt marketingového plánu firmy DHL na období 2007

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Trinh, Dang Hai (Dissertant)
Other Authors: Staňková, Pavla (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2007
Subjects:
Physical Description: 83 s., 1 s. príloh.

Cover

LEADER 01325ntm a22003377u 4500
001 zp6557
041 |a cze 
100 1 |a Trinh, Dang Hai  |4 dis 
245 1 0 |a Projekt marketingového plánu firmy DHL na období 2007 
246 |a Project of marketing plan of firm DHL for season 2007 
260 |c 2007 
300 |a 83 s., 1 s. príloh. 
500 |a Studijní obor: Management a marketing 
500 |a Studijní obor: Management and Marketing 
500 |a Ústav: Ústav managementu 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics 
506 |a Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037 
653 |a Plánování 
653 |a marketingové plánování 
653 |a marketingový plán 
653 |a strategické plánování 
653 |a Planning 
653 |a marketing planning 
653 |a marketing plan 
653 |a strategic planning 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Staňková, Pavla  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/2727  |y Plný text v Digitální knihovně UTB