Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Horáková, Anna (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 94 s. (150 604 znaků)

Cover

LEADER 01404ntm a22003617u 4500
001 zp65567
041 |a cze 
100 1 |a Horáková, Anna  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace 
246 |a Marketing Communication of a Selected City as a Tourist Destination 
260 |c 2023 
300 |a 94 s. (150 604 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a cestovní ruch 
653 |a destinace 
653 |a destinační marketing 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a komunikační nástroje 
653 |a tourism 
653 |a destination 
653 |a destination marketing 
653 |a marketing communication 
653 |a communication tools 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53011  |y Plný text v Digitální knihovně UTB