Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Eichlerová, Hana (Dissertant)
Other Authors: Weberová, Dagmar (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 91 s. (119 748 znaků)

Cover

LEADER 01496ntm a22004097u 4500
001 zp65565
041 |a cze 
100 1 |a Eichlerová, Hana  |4 dis 
245 1 0 |a Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami 
246 |a Marketing Communications of the Tesla Lighting Brand Across Cultures 
260 |c 2023 
300 |a 91 s. (119 748 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a digitální marketing 
653 |a kultura 
653 |a komunikační kampaň 
653 |a značka 
653 |a PEST analýza 
653 |a SWOT analýza 
653 |a kulturní rozdíly 
653 |a digital marketing 
653 |a culture 
653 |a communication campaign 
653 |a brand 
653 |a PEST analysis 
653 |a SWOT analysis 
653 |a cultural differences 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Weberová, Dagmar  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53009  |y Plný text v Digitální knihovně UTB