Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Dudová, Markéta (Dissertant)
Other Authors: Banyar, Milan (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 91 s. (145 243 znaků)

Cover

LEADER 01476ntm a22003857u 4500
001 zp65564
041 |a cze 
100 1 |a Dudová, Markéta  |4 dis 
245 1 0 |a Strategický přístup pro zvolenou firmu v rámci influencer marketingu na TikToku 
246 |a Strategic Approach for the Chosen Company in Influencer Marketing on TikTok 
260 |c 2023 
300 |a 91 s. (145 243 znaků) 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a influencer marketing 
653 |a influencer 
653 |a marketingová komunikace 
653 |a social media marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a TikTok 
653 |a influencer marketing 
653 |a influencer 
653 |a marketing communication 
653 |a social media marketing 
653 |a social media 
653 |a TikTok 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Banyar, Milan  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/52913  |y Plný text v Digitální knihovně UTB