Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Skryja, Michal (Dissertant)
Other Authors: Soukalová, Radomila (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
PPC
SEO
B2C
Physical Description: 0 s.

Cover

LEADER 01301ntm a22003617u 4500
001 zp65548
041 |a cze 
100 1 |a Skryja, Michal  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro 
246 |a On-line Communication Strategy Plan for ELKOV elektro Company 
260 |c 2023 
300 |a 0 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingové komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a online marketing 
653 |a sociální sítě 
653 |a PPC 
653 |a SEO 
653 |a B2C 
653 |a online marketing 
653 |a social networks 
653 |a PPC 
653 |a SEO 
653 |a B2C 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Soukalová, Radomila  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53121  |y Plný text v Digitální knihovně UTB