Návrh marketingové komunikace za účelem zviditelnění tiskového průmyslu

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Velecká, Andrea (Dissertant)
Other Authors: Šula, Tomáš (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 101 s.

Cover

LEADER 01436ntm a22003857u 4500
001 zp65534
041 |a cze 
100 1 |a Velecká, Andrea  |4 dis 
245 1 0 |a Návrh marketingové komunikace za účelem zviditelnění tiskového průmyslu 
246 |a Proposal of Marketing Communications to Increase the Visibility of the Printing Industry 
260 |c 2023 
300 |a 101 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a komunikační mix 
653 |a online 
653 |a offline 
653 |a sociální sítě 
653 |a tiskové technologie 
653 |a tiskový průmysl 
653 |a communication mix 
653 |a online 
653 |a offline 
653 |a social networks 
653 |a print technology 
653 |a print industry 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Šula, Tomáš  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53119  |y Plný text v Digitální knihovně UTB