Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Chumanová, Martina (Dissertant)
Other Authors: Harantová, Lenka (Thesis advisor)
Format: Manuscript
Language: Czech
Published: 2023
Subjects:
Physical Description: 102 s.

Cover

LEADER 01481ntm a22004097u 4500
001 zp65514
041 |a cze 
100 1 |a Chumanová, Martina  |4 dis 
245 1 0 |a Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace 
246 |a Kaufland´s Loyalty Program as a Part of Company´s Marketing Communication 
260 |c 2023 
300 |a 102 s. 
500 |a Studijní obor: Marketingová komunikace 
500 |a Studijní obor: Marketing Communications 
500 |a Ústav: Ústav marketingových komunikací 
500 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací 
500 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications 
506 |a Bez omezení 
653 |a věrnostní program 
653 |a FMCG 
653 |a loajalita 
653 |a komunikační strategie 
653 |a retail 
653 |a dotazníkové šetření 
653 |a podpora prodeje 
653 |a loyalty program 
653 |a FMCG 
653 |a loyalty 
653 |a communication strategy 
653 |a retail 
653 |a survey 
653 |a sales promotions 
655 4 |a diplomová práce 
700 1 |a Harantová, Lenka  |4 ths 
710 2 |a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací  |4 dgg 
710 2 |a Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications  |4 dgg 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/10563/53104  |y Plný text v Digitální knihovně UTB